Najczęściej zadawane pytania

1. Czy dodając produkt do koszyka składam na niego rezerwację.

Nie. Rezerwację na produkt składa się dopiero w momencie złożenia zamówienia.

2. Nie mogę kupić produktu, który był w moim koszyku.

Produkt do koszyka można dodać, gdy jest on niezarezerwowany. Jeżeli w tym samym czasie zainteresowanych zakupem produktu jest więcej niż "wolnych" sztuk produktu, to rezerwacja na produkt przypadnie tym użytkownikom, którzy wcześniej złożą zamówienie.

3. Produkt wyświetla się na stronie, a nie można go dodać do koszyka. Dlaczego?

Produkt został już wysprzedany, a nie został jeszcze skasowany.

4. Ile czasu mam na opłacenie zamówienia.

Siedem dni. Jeżeli potrzebują Państwo więcej czasu, to prosimy o kontakt..

5. Skąd wziąć numer konta bankowego?

Numer konta bankowego można znaleźć pod tym linkiem: http://www.ettiene.pl/numer_konta_ettiene.html

6. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy jest zależny od wybranej opcji dostawy oraz wielkości zamówienia. Szczegóły można znaleźć na tej stronie: http://www.ettiene.pl/koszt_dostawy_zakupow.html

7. Czy na zakupy dostanę fakturę VAT?

Tak, bez problemu. Przy składaniu zamówienia proszę dodać informację, że mamy wysłać fakturę lub zaznaczyć konto "firma". Standardowo, do każdego zamówienia, dodajemy paragon.

8. Co oznacza wariant przy produktach "Projektowane na rynek"

Jest to informacja dla klienta, która prezentuje z myślą o jakim rynku była projektowana bielizna. Wariant nie jest w żaden sposób powiązany z jakością produktu ani innymi jego cechami. Jedyna różnica polega na tym, że przy produktach europejskich europejska rozmiarówka, na metkach, jest podstawową rozmiarówką, natomiast w produktach z rynku azjatyckiego jest dodatkową.

9. Kiedy zaczyna się realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia (mamy tu na myśli pakowanie/przygotowywanie do wysyłki) zaczyna się w momencie jego opłacenia (przy przedpłatach) lub w momencie potwierdzenia (dla przesyłek płatnych od dołu). Czas potrzebny na realizacje może być różny, w zależności od zamówionego asortymentu (czas realizacji znajduje się na karcie każdego produktu).

10. Czy muszę dodatkowo potwierdzać zamówienie opłacane przelewem lub PayU?

Nie. Najlepszym potwierdzeniem, w takich przypadkach, jest opłacenie zamówienia. Potwierdzeń wymagamy jedynie przy przesyłkach pobraniowych.

11. Jeżeli zostało już złożone zamówienie, to mogę jeszcze coś dokupić i zapłacić tylko raz za wysyłkę?

Tak. Jeżeli przesyłka nie została wysłana, to nie będzie najmniejszego problemu. Proszę złożyć kolejne zamówienie, z rzeczami które chcą Państwo dokupić (na te same dane; najlepiej na tym samym koncie) oraz wysłać do nas e-maila byśmy oba zamówienia połączyli w jedno.

12. Czy można dokonać wymiany towaru na mniejszy/większy.


Tak. W tym celu muszą być spełnione trzy warunki:
- towar nie może być używany
- w chwili otrzymania przesyłki musimy posiadać na stanie produkty, na które chcą Państwo dokonać wymiany
- koszt przesyłki w obie strony pokrywa kupujący. Najpierw przesyłkę trzeba nadać na swój koszt, a następnie wpłacić na nasze konto kwotę za powrotną przesyłkę (9,99 zł) lub można też włożyć do środka, do przesyłki, w której odsyłamy produkty do wymiany, znaczek pocztowy na LIST POLECONY EKONOMICZNY GABARYT B /koniecznie polecony/ - będzie to rozwiązanie  tańsze /i preferowane przez nas/, ponieważ jako konsument nie będą Państwo płacili podatku VAT oraz dochodowego.
Do przesyłki proszę dołączyć karteczkę co na co mamy wymienić.



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl